Absolute Service is geen doorsnee dienstenchequebedrijf. Onze huishoudhulpen doen zoveel meer dan het alledaagse poetswerk. Het zijn allen gemotiveerde, opgeleide en degelijke huishoudhulpen waarop u kan rekenen. Ze organiseren uw huishouden zodat alles vlot verloopt en u steeds kan genieten van een propere en goed onderhouden woning. Hiervoor bieden we[…]
Blog
Is het aanrekenen van een extra vergoeding wettelijk?
Het aanrekenen van een extra vergoeding is toegelaten en wettelijk. Vele dienstenchequebedrijven doen dat al sinds enige tijd. Het aanrekenen en de modaliteiten van deze vergoeding is opgenomen in de samenwerkingsovereenkomst die we jou hebben toegezonden of die we jou hebben overhandigd bij je bezoek op kantoor. Je kan steeds[…]
Hoeveel moet ik extra betalen?
Bij Absolute Service zorgen we voor degelijk opgeleide, betrouwbare en ervaren huishoudhulpen die we graag ook correct verlonen. Zo zorgen we voor een duurzame samenwerking. Vandaar dat we een extra kost per dienstencheque aanrekenen. De extra kost bedraagt 7 euro per uur. Voor meer info kan je hier terecht.
Wat als je huishoudhulp niet is komen opdagen?
Als je huishoudhulp niet is komen opdagen maak je best een nieuwe afspraak met de coördinator. Er zal een nieuwe datum worden afgesproken, en indien de prestatie per vergissing al was aangerekend, wordt die op de volgende factuur automatisch verrekend.
Wat als je huishoudhulp op een andere dan de geplande datum de prestatie verricht heeft?
Geen probleem. Dat wordt in onze planning aangepast en netjes op je factuur afgerekend. Je hoeft hier zelf verder geen actie voor te ondernemen, dit gebeurt automatisch.
Wat als je huishoudhulp langer gewerkt heeft dan voorzien?
De extra gepresteerde uren zullen op je volgende factuur automatisch mee verrekend worden.
Wat als je huishoudhulp minder uren gewerkt heeft dan voorzien?
De te weinig gewerkte uren zullen op je volgende factuur automatisch in mindering gebracht worden.
Kan ik mijn factuur op papier krijgen in plaats van per mail?
Ja, dat kan, maar je betaalt dan wel een extra verzend- en administratiekost van 5 € per factuur. Vanuit ecologisch oogpunt proberen wij echter papieren facturen zoveel mogelijk te vermijden en we adviseren je om een mailadres ter beschikking te stellen zodat we niet alleen de natuur sparen, maar ook[…]
Wat als mijn samenwerkingsovereenkomst in de foute taal is opgesteld?
Er bestaat een Nederlandstalige, Franstalige en Engelse versie van onze samenwerkingsovereenkomst. Als je jouw overeenkomst in een andere taal wenst te ontvangen kan je jouw coördinator daar eenvoudig om vragen.
Kan mijn factuur verzonden worden naar een ander e-mailadres?
Geen enkel probleem. Geef het juiste e-mailadres door aan je coördinator.