Facturatie
Absolute Service is geen doorsnee dienstenchequebedrijf.
Onze huishoudhulpen doen zoveel meer dan het alledaagse poetswerk. Het zijn allen gemotiveerde, opgeleide en degelijke huishoudhulpen waarop u kan rekenen. Ze organiseren uw huishouden zodat alles vlot verloopt en u steeds kan genieten van een propere en goed onderhouden woning.
Hiervoor bieden we onze medewerkers een hoger loon dan gebruikelijk in de sector. Bovendien ontvangen ze maaltijdcheques en een bedrijfswagen zodat ze zonder problemen tot bij hun klanten kunnen geraken.
Voor deze extra service rekenen we een kost aan van 7 € per uur.
Als onderneming willen we kunnen investeren in onze medewerkers, in de omkadering, de opleidingen het inkomen en welzijn van onze werknemers.
Binnen het huidige financieringsmodel van de sector is hiertoe tot op vandaag echter onvoldoende ruimte. Als onderneming kunnen we echter niet gewoon aan de zijlijn blijven staan en onachtzaam toekijken. Onze huishoudhulpen en u als klant verdienen beter.
Daarom zien wij ons genoodzaakt om onze kost te verhogen van 6 € naar 7 € per uur.
Het aanrekenen van een extra vergoeding is toegelaten en wettelijk. Vele dienstenchequebedrijven doen dat al sinds enige tijd.
Het aanrekenen en de modaliteiten van deze vergoeding is opgenomen in de samenwerkingsovereenkomst die we jou hebben toegezonden of die we jou hebben overhandigd bij je bezoek op kantoor. Je kan steeds een kopij van onze standard samenwerkingsovereenkomst bekomen via jouw kantoor.
Bij Absolute Service zorgen we voor degelijk opgeleide, betrouwbare en ervaren huishoudhulpen die we graag ook correct verlonen. Zo zorgen we voor een duurzame samenwerking. Vandaar dat we een extra kost per dienstencheque aanrekenen. De extra kost bedraagt 7 euro per uur. Voor meer info kan je hier terecht.
Als je huishoudhulp niet is komen opdagen maak je best een nieuwe afspraak met de coördinator. Er zal een nieuwe datum worden afgesproken, en indien de prestatie per vergissing al was aangerekend, wordt die op de volgende factuur automatisch verrekend.
Geen probleem. Dat wordt in onze planning aangepast en netjes op je factuur afgerekend. Je hoeft hier zelf verder geen actie voor te ondernemen, dit gebeurt automatisch.
De extra gepresteerde uren zullen op je volgende factuur automatisch mee verrekend worden.
De te weinig gewerkte uren zullen op je volgende factuur automatisch in mindering gebracht worden.
Ja, dat kan, maar je betaalt dan wel een extra verzend- en administratiekost van 5 € per factuur. Vanuit ecologisch oogpunt proberen wij echter papieren facturen zoveel mogelijk te vermijden en we adviseren je om een mailadres ter beschikking te stellen zodat we niet alleen de natuur sparen, maar ook de extra kosten kunnen vermijden.
Er bestaat een Nederlandstalige, Franstalige en Engelse versie van onze samenwerkingsovereenkomst. Als je jouw overeenkomst in een andere taal wenst te ontvangen kan je jouw coördinator daar eenvoudig om vragen.
Geen enkel probleem. Geef het juiste e-mailadres door aan je coördinator.
Geen enkel probleem. Vraag het aan uw coördinator via mail of telefoon. Je ontvangt deze sowieso opnieuw bij de eerstvolgende rappel.
Het teveel betaalde bedrag zal automatisch terugbetaald worden. Je hoeft hiervoor niets te doen.
Dit is wettelijk niet mogelijk. Dienstencheques mogen alleen door particulieren gebruikt worden.
Je kan je coördinator hierover contacteren. Hij of zij zal samen met jou naar een oplossing zoeken.
Dat kan zoals voorzien volgens de voorwaarden van de samenwerkings-overeenkomst. Breng de coördinator van het kantoor hier schriftelijk of via mail van op de hoogte. Hij of zij zal de nodige stappen ondernemen om de samenwerkingsovereenkomst stop te zetten.
Als je eventueel nog andere vragen hebt die hier niet werden opgenomen, dan kan je best je kantoor even contacteren zodat we je verder kunnen helpen.