Absolute Service

BEL NU: 03 317 04 70

Bijkomende informatie voor klanten

Veelgestelde vragen van klanten:

bijgewerkt op 09/06/2020

U heeft waarschijnlijk heel wat vragen in deze verwarrende en snel veranderende periode. Hieronder vindt u alvast de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen:

Wanneer wordt de dienstverlening hervat?
Nu de overheid beslist heeft om de coronamaatregelen licht te versoepelen, nemen ook wij de eerste stappen naar een gefaseerde heropstart de
komende weken. Wij contacteren elke klant van zodra zijn/haar huishoudhulp kan opstarten.

Mijn thuishulp is nog niet terug aan de slag, kan ik een vervanging krijgen?
Ja dat kan, we zullen op basis van de beschikbare huishoudhulpen een voorstel doen.

Ik wil voorlopig nog geen dienstverlening, kan ik de poetsdienst uitstellen?
Ja, u kan de dienstverlening uitstellen maar wij kunnen niet garanderen dat uw vaste thuishulp dan terug bij u zal komen poetsen.

Ik wens graag voor de eerste keer gebruik te maken van de dienstverlening van Absolute Service, kan ik daarvoor nu al bij jullie terecht?
Ja, dat kan. Onze kantoormedewerkers zullen u zo snel mogelijk contacteren en alle (veiligheids)voorschriften met u doornemen. Een aanvraag kan je doen via onze website: https://www.absoluteservice.be/contact/

Is het kantoor bereikbaar tijdens deze periode?
We werken achter gesloten deuren. We blijven tijdens de kantooruren telefonisch en (bij voorkeur) via mail bereikbaar voor eventuele vragen of
problemen.

Ik heb dienstencheques die reeds vervallen zijn, of zullen vervallen deze maand. Wat moet ik doen?
De geldigheidstermijn van de dienstencheques die in maart en april vervallen wordt met 3 maanden verlengd. De geldigheidstermijn van de
dienstencheques die in mei vervallen wordt verlengd met 2 maanden en de dienstencheques die in juni vervallen krijgen 1 maand extra geldigheid
en kunnen dus nog tot eind juli gebruikt worden.

Meer info kan je hier vinden:
https://dienstencheques.vlaanderen.be/burger/nieuws/verlenging-geldigheidstermijn
https://titres-services.wallonie.be/citoyen/actualites/prolongement-validite
https://www.titre-service.brussels/citoyen/actualites/prolongement-validite

Moet ik extra maatregelen nemen wanneer mijn huishoudhulp terug komt werken?
Aan de heropstart zijn een aantal opschortende basisvoorwaarden op vlak van veiligheid verbonden. Deze worden eerst vooraf via een telefonisch
contact afgetoetst, zowel met de huishoudhulp als met de klanten waarbij zij/hij zal opstarten , en worden nadien nog eens schriftelijk/via mail
bezorgd.

Ik wil graag dat mijn huishoudhulp een mondmasker draagt als hij/zij komt poetsen, mag ik dat eisen?
Als we de maatregelen inzake social distancing, hand-, nies- en hoesthygiene maximaal respecteren en ons gedrag daar volledig aan aanpassen, kan
er in principe in veilige omstandigheden worden gewerkt zonder bijkomende beschermingsmaatregelen.

Ik (of iemand uit het gezin) heb symptomen van covid-19 of heb er gehad de voorbije 14 dagen, mag de huishoudhulp toch komen werken bij mij?
Aan de opstart zijn een aantal opschortende basisvoorwaarden op vlak van veiligheid verbonden. Eén van deze voorwaarden is dat in de laatste 14
dagen geen geval van besmetting geweest is in het gezin of bij inwonende personen bij de klant, en dat niemand symptomen van een mogelijke
besmetting vertoont.

 

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Geen probleem, u kan uiteraard altijd bij onze kantoren terecht.

Om u de best mogelijke ervaring te bieden, maakt deze site gebruik van cookies. Als u absoluteservice.be blijft gebruiken, betekent dit dat u akkoord gaat met ons gebruik van cookies. Bekijk onze cookie policy. Ok, ik ga akkoord